یلان ماسک، مدیرعامل تسلا می‌گوید

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا می‌گوید در صورتی که مک‌دونالد ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) را بپذیرد، یک وعده مک دونالد در تلویزیون خواهد خورد؛ با این حال، مک دونالد پاسخ داد، “فقط در صورتی که تسلا گریمیس کوین را بپذیرد.”

آموزش ارزدیجیتال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تلاش های ایلان ماسک برای پذیرفته شدن دوج کوین توسط مک دونالد این روزها بیشتر شده است؛ ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در توییتی در روز سه‌شنبه پیشنهاد داد در صورتی که رستوران‌های زنجیره‌ای فست‌فود مک دونالد دوج کوین (DOGE) را بپذیرند، یک غذای شاد مک‌دونالد در تلویزیون خواهد خورد.

پای مک‌دونالد به دنیای ارز دیجیتال باز شد/ دوج‌کوین در مرکز توجه

 

در زمان نگارش این مطلب، توییت او ۳۴.۳ هزار بار بازتوییت شده و ۲۲۹.۱ هزار بار لایک شده است؛ بسیاری از مردم هیجان خود در خصوص این موضوع را در توییتر ابراز کردند و قول دادند که اگر رستوران های زنجیره ای DOGE را بپذیرند، بیشتر در مک دونالد غذا می خورند. برخی گفتند اگر این اتفاق بیافتد، فقط با دوج کوین پرداخت های خود را در مک دونالد انجام خواهند داد و چند نفر از مک دونالد خواستند که سکه های دیگری مانند شیبا (SHIB) را نیز بپذیرد.

قیمت DOGE پس از توییت ماسک کمی افزایش یافت. بر اساس داده های Bitcoin.com Markets، قیمت این ارز دیجیتال به سرعت بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت و به ۰.۱۴۹۶ دلار رسید.

حساب رسمی مک‌دونالد در توییتر در پاسخ به ماسک توییت کرد:” فقط در صورتی که تسلا گریمیس کوین را بپذیرد”.

پای مک‌دونالد به دنیای ارز دیجیتال باز شد/ دوج‌کوین در مرکز توجه

ماسک که اخیراً توسط مجله تایم به عنوان شخصیت سال انتخاب شده است، یکی از حامیان قدیمی ارز دیجیتال دوج کوین است. او همچنین در جامعه کریپتو به عنوان پدر دوج شناخته می شود. ماسک قبلاً گفته بود که شخصاً مالک دوج کوین است.

رئیس تسلا گفته است که دوج کوین بهترین ارز دیجیتال برای معاملات است. در مقابل، او گفت که بیت کوین بیشتر به عنوان یک ذخیره ارزش مناسب است. علاوه بر این تسلا، هفته گذشته شروع به پذیرش پرداخت های دوج کوین برای برخی از کالاها کرد. منبع

دیدگاهتان را بنویسید