ماشین لباسشویی جی پلاس 10.5 کیلویی مدل GWM-KD1048

پس از ترک دو برند پرچم دار کره ایی از ایران و قطع همکاری آن ها به دلیل اوج گرفتن تحریم ها و مشکلات جا به جایی پول، شرکت گلدیران پلاس اقدام به ایجاد جایگزینی مناسب برای رفع نیاز های مردم کرد که نام جی پلاس را متولد کرد. این برند برای تولید محصولات خود از قطعات شرکت های مختلف استفاده می کند؛ اما در نهایت یک محصول کاملا ایرانی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برند G plus یکی از زیر مجموعه های گلدیران می باشد که در سال 1397 وارد بازار مصرف کنندگان شد و محصولاتی با کیفیت به همراه جدید ترین طراحی ها و پیشرفته ترین تکنولوژی ها در بازار های داخلی و همچنین بازار های خاورمیانه عرضه می کند.  10 کیلویی مدل GWM-KD1048 از محصولات پر کاربرد این برند می باشد.

در ادامه این متن فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نفیس 24 تمامی پارامتر های این محصول را گرد آوری کرده تا هنگام خرید لباسشویی جی پلاس دچار سردرگمی نشوید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-KD1048

در گذشته شستن لباس ها با دست کار بسیار کلافه کننده ایی بود؛ شستن لباس ها با حجم زیاد علی الخصوص پرده و پتو ها خستگی را در بدن شما باقی می گذاشت. هم آب زیادی مصرف می شد، هم وقت گران بهاتان از دست می رفت و در برخی موارد هم دیده شده که گاها لباس ها و یا پارچه ها تمیز نمی شدند. اما امروزه با تولید انبوه لباس شویی های تمام اتوماتیک توسط جی‌پلاس تمامی این عوامل رفع شده تا شما به راحتی تنها با فشردن چند دکمه لباس ها را به لباسشویی جی پلاس بسپارید و به ادامه کارهایتان بپردازید. صفحه نمایش لمسی این محصول اجازه کنترل تنظیمات را به شما خواهد داد. دارای 16 برنامه شستشو متنوع می باشد که از مهم ترین آن ها می توانیم به شستشوی سریع اشاره کنیم.

برنامه های شستشو متنوع

فرض کنید می خواهید از منزل خارج شوید اما حجم زیادی لباس کثیف دارید که نیاز دارید حتما در مدت زمان کمی خشک شوند؛ خب اینجا ماشین لباسشویی جی پلاس با برنامه شستشو سریع ( Go Quick ) به کمک شما خواهد آمد. اگر شیطنت های کودک شما باعث ایجاد لکه های سخت روی لباس شما شده، برنامه لکه بری اختصاصی شر این مشکل را از سر شما کم خواهد کرد. اکثر افراد بر این نظر می باشند که شستن لباس های زیر با ماشین لباسشویی کار بهداشتی نمی باشد که این ایده کاملا صحیح می باشد؛ اما ماشین لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی مدل GWM-KD1048 با برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر (Lingerie Care) این مشکل را بر طرف کرده است. همچنین این محصول قابلیت ضد آلرژی را نیز دارا می باشد.

حتی یک بلوز

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از شستشو لباس ها و اتمام کار  متوجه شدید که تعداد کمی از البسه را فراموش کردید برای شستشو داخل دستگاه قرار دهید. خب مطمئنا تا جمع شدن بیشتر لباس ها به حد کافی باید صبر کنید؛ اما ماشین لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی مدل GWM-KD1048 با ویژگی تشخیص وزن البسه به شما این امکان را خواهد داد که حتی یک بلوز یا یک پیراهن را نیز برای شستشو داخل ماشین قرار دهید. سنسور تعبیه شده در این محصول بر اساس وزن البسه داخل دیگ، از آب و مواد شوینده به مقدار لازم استفاده می کند. این ویژگی به مراتب باعث صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده نیز می شود.

افزودن لباس هنگام شستشو

جی پلاس تمام احتمالات را در نظر گرفته است؛ همه ما این تجربه را داشتیم که هنگام شروع شستشو لباس شویی متوجه شدیم یکی از لباس ها جا مانده است و مطمئنا نمی توانیم لباس شویی را متوقف کنیم و درب آن را باز کنیم. اما خب ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-KD1048 به شما این امکان را می دهد تا حتی در حین شستشو نیز لباس هایتان را داخل دیگ قرار دهید. با وجود یک درب کوچک روی درب اصلی دیگ این امکان به راحتی برای تان فراهم است.

 

مزایا خرید ماشین لباسشویی جی پلاس 10.5 کیلویی مدل GWM-KD1048

با خرید لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی مدل GWM-KD1048 از امکاناتی چون موتور BLDC با تکنولوژی ECO Power Inverter، صفحه نمایش لمسی، رده مصرف انرژی +++A، تعداد 16 برنامه شستشو، سنسور تشخیص وزن لباس، برنامه لکه بری اختصاصی، تنظیم دستی دمای شستشو، برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر (Lingerie Care)، برنامه شستشوی سریع ( Go Quick )، خشک کن 6 کیلوگرمی، برنامه اختصاصی جهت ضد عفونی کردن، قابلیت ضد آلرژی و برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زمستانی بهره مند شوید. لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی مخصوص خانواده هایی با جمعیت متوسط رو به بالا می باشد.

به طور خلاصه می توان گفت جی پلاس نتیجه موفقیت های 30 ساله گلدیران می باشد که مهر تایید خدمات پس از فروش گلدیران روی این محصولات به شما این اطمینان را می دهد که نگران اصالت و اورجینال بودن محصول خریداری شده‌تان نباشید. با انتخاب فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نفیس 24 برای خرید لباسشویی جی پلاس این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین با مراجه به ما از قیمت لباسشویی جی پلاس و دیگر محصولات این برند مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید