ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7418BG

از محصولات تراز اول جی پلاس به حساب می‌آید. یکی از اصلی ترین فاکتورها برای انتخاب یک یخچال فریزر، علاوه بر رنگ طراحی مشکی شیشه ای، فضای در نظر گرفته شده برای آن در آشپزخانه است. این یخچال فریزر جی پلاس مناسب خانواده‌هایی است که می‌خواهند با یک خرید هم به یک یخچال بزرگ‌تر دسترسی داشته باشند و هم از مزایا و فضای یک فریزر کامل استفاده کنند. این محصول در یک رنگ تیتانیوم برای خریداران قابل دسترس می‌باشد. پس  در ارائه این محصول حسابی دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است.

ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7418BG

طراحی این محصول به صورت استاندارد صورت گرفته است. به طوری که در یخچال فریزر جی پلاس ساید بای ساید، یخچال در سمت راست و فریزر در سمت چپ قرار گرفته است. پنل کنترل یخچال فریزر جی پلاس ساید بای ساید نیز بر روی درب یخچال جای گرفته است. این دستگاه فاقد آبریز و یخساز اتوماتیک است. ظرفیت خالص این یخچال فریزر 555 لیتر است و از نوع کمپرسور اینورتر استفاده می‎کند. ابعاد یخچال فریزر جی پلاس ساید بای ساید 90*67*177 میلی‌متر است.

از ویژگی‌های تکمیلی این محصول میتوان به عملکرد هوشمند کنترل دما اشاره کرد. همچنین این یخچال فریزر جی پلاس ساید بای ساید از عملکرد خاموش کردن حالت خنک سازی یخچال نیز پشتیبانی می‌کند. یخچال فریزر جی پلاس ساید بای ساید مجهز به محفظه برای نگهداری و تازه ماندن مواد غذایی می باشد. نمایشگر LED آن امکان تغییر و مشاهده تنظیمات را فراهم می‌آورد. رنگ جذاب این یخچال فریزر جی پلاس ساید بای ساید کاملا متناسب با سلیقه بسیاری از خانواده های ایرانی مطابقت دارد.

ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7418BG فضای زیادی برای استفاه دارد که شامل 4 طبقه و 4 کشوی یخچال و 2 محفظه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات است. در قسمت فریزر هم 4 طبقه و 2 کشو در نظر گرفته شده است. سیستم گردش هوای چندگانه نیز سرما را در تمامی طبقات یکنواخت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید