مشخصات ساید بای ساید جی پلاس

ساید بای ساید جی پلاس ساخت کجاست؟

یکی از بیشترین و همچنین مهم ترین سوالاتی که این روز ها فروشندگان لوازم خانگی با آن مواجه می شوند، این است که  ساخت کجاست؟ باید بگوییم که تمامی محصولات برند جی پلاس ساخت کشور ایران هستند و تحت نظارت مهندسین و کارشناسان خبره تولید می شوند. این برند زیر مجموعه شرکت گلدیران است. این موضوع که شرکت گلدیران سابقه همکاری با کشور کره را داشته و همچنین تجربه های زیادی در زمینه تولید محصولات خانگی به دست آورده است، می تواند تضمین کننده کیفیت بالای محصولاتی که تولید می کند نیز باشد.

https://nafis24.com/product/g-plus-side-by-side-model-m7622/

شرکت جی پلاس به خوبی با دغدغه های مشتریانش آشنا بوده و در تولید محصولاتش سعی در رفع نیاز های مشتری را دارد. می خواهیم به چند مورد از قابلیت های مهمی که در ساید بای ساید های جی پلاس وجود دارد اشاره کنیم. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصولات، سیستم آبریز اتوماتیک است که مستقیما به منبع آب شهری وصل می شود. این سیستم به شما این امکان را می دهد که در هر زمان بتوانید از آب تصفیه شده شهری استفاده کنید. نوفراست یا همان ضد برفک بودن از دیگر امکانات ویژه ساید بای ساید جی پلاس به شمار می رود. این تکنولوژی علاوه بر اینکه از ایجاد برفک درون یخچال جلوگیری می کند، از یخ زدن مواد غذایی موجود در یخچال نیز پیشگیری می کند.  کمپرسور های ساید بای ساید جی پلاس معمولا از نوع خطی هستند و مصرف انرژی کمی دارند. قابلیت انجماد سریع، سیستم گردش هوای تازه و موتور اینورتر از ویژگی های مهم این ساید بای ساید ها می باشند.

 

  • فضای زیاد
  • سیستم خنک کننده
  • محفظه Fresh box
  • ضد برفک بودن (No Frost)
  • عملکرد هوشمند
  • هشدار دما
  • موتور اینورتر

 

خرید اقساطی ساید بای ساید جی پلاس

یکی از امکانات خوبی که فروشگاه نفیس 24 برای مشتریان خود در نظر گرفته است، خرید اقساطی ساید بای ساید جی پلاس می باشد. این امکان برای شما فراهم شده تا اگر قصد خرید محصولی را دارید اما پرداخت هزینه آن به صورت نقدی و یکجا، برای شما وجود ندارد، بتوانید با خرید اقساطی، محصول مورد نظر را خریداری کنید. در خرید اقساطی دیگر نیازی به پرداخت کل هزینه محصول نبوده و تنها با پرداخت مبلغی تحت عنوان پیش پرداخت می توانید محصول مورد نیازتان را تهیه کنید. برای خرید اقساطی ساید بای ساید جی پلاس کافیست مدارک مورد نیاز را به کارشناسان ما تحویل داده و پس از تایید مدارک، محصول خریداری شده را دریافت و هزینه آن را در فواصل زمانی مشخص شده پرداخت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید