شیرآلات بخار

بال ولو Kitz جزئی از شیرآلات بخار با کیفیت بالا است. شیرآلات بخار می تواند از جنس های برنج، برنز، چدن داکتیل، استنلس استیل و فولاد زرد زنگ باشند. این شیرها معمولا بیشتر برای کنترل، تنظیم و نگه داشتن مایعات در دیگ و مخزن ها استفاده می شوند. نوع اتصال آن ها نیزهم به صورت دنده‌ای و هم فلنج دار می باشد.

بال ولو Kitz

شير صافي بخار spirax sarco جزئی از شیرآلات بخار با کیفیت بالا است. شیرآلات بخار می تواند از جنس های برنج، برنز، چدن داکتیل، استنلس استیل و فولاد زرد زنگ باشند. این شیرها معمولا بیشتر برای کنترل، تنظیم و نگه داشتن مایعات در دیگ و مخزن ها استفاده می شوند. نوع اتصال آن ها نیزهم به صورت دنده‌ای و هم فلنج دار می باشد.

اولت برای انشعاب گرفتن و ایجاد اتصال شاخه ای از یک لوله بزرگتر به لوله کوچکتر استفاده می شوند. به خط اصلی هدر Header و انشعاب Branch  گفته می شود اولت ها در همه کلاس ها و همه آلیاژ ها و فلزات معمول مورد استفاده در پایپینگ تولید می شوند و بر اساس نوع اتصالی که می توانند با لوله اصلی داشته باشند، در اشکال مختلف تولید می شوند. شرکت آل ولو شما را به مطالعه ی ادامه ی این مطلب دعوت می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید